Spoločnosť ORGANO GOLD

Spoločnosť Organo Gold bola založená v roku 2008 pánom menom Bernardo Chua, ktorý prišiel so skvelou myšlienkou skombinovať tísícky rokov v Číne známu liečivú rastlinu Ganodermu s produktom každodennej spotreby (káva) a vytvoriť tak jedinečný obchodovateľný artikel, chutný a zdravý nápoj.

Namiesto šírenia tejto myšlienky „zdravej kávy“ prostredníctvom drahých reklám a kamenných kaviarní po celom svete, rozhodol sa využiť novodobý fenomén v obchodnom priemysle 20. storočia – sieťový marketing, čím dáva možnosť miliónom ľudí na celom svete stať sa súčasťou tejto novej spoločnosti na trhu s kávou no v súčasnej dobe veľmi rýchlo rastúcou spoločnosťou, ktorá od júla 2010 sa stala TOP 1 v celosvetovom náraste mesačných obratov spoločností tohto typu.

Tento obchodný model umožňuje aj bežným ľuďom podielať sa na raste a všetkých úspechoch firmy a začať podnikať bez rizika a s minimálnou investíciou v dvoch obrovských sférach obchodu! Prvým je predovšetkým káva (ktorá je po rope a zemnom plyne 2. najobchodovanejšou komoditou na svete) a druhým je zdravie a wellness.

Spoločnosť Organo Gold úspešne prerazila na Severoamerickom trhu a od roku 2011 otvára postupne krajiny EÚ a ďalšie obrovské trhy ako sú Ukrajina, Rusko, Brazília, India a Čína.

Práve teraz je tu príležitosť pre Vás, zúčastniť sa na tomto veľkom BOOM-e a patriť k prvej tísícke ľudí, ktorá bude profitovať z kaviarní, reštaurácii, barov, hotelov, lekárni, či obchodov s potravinami, kde sa už predávaju a budú predávať produkty Organo Gold. (viac pozri projekt One Thousand)

Či už chcete byť zdravší alebo mať viac času pre rodinu alebo si chcete len zarobiť niečo navyše popri štúdiu alebo zamestnaní, neváhajte a pridajte sa k nášmu teamu! Vďaka Organo Gold, si môžete začať napĺňať svoje ciele, môžete konečne ZAROBIŤ, môžete sa zbaviť dlhov, svojho otravného šéfa alebo stať sa finančne slobodný.

Urobte prvý krok.

Rozhodnite sa!

Nemajte strach, pretože ako znie heslo firmy Organo Gold je:

Je to jednoduché, je to ľahké, je to káva.

                                                 

                                                                   

 

Novinky

Marketing

19.04.2013 17:51
     Produktová stratégia            ...